رفتن به محتوای اصلی
x

تبریک مدیر شبکه به مناسبت روز جهانی و هفته تکریم و منزلت سالمندان

پیام آقای دکتر کمالی مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان برخوار به مناسبت بزرگداشت روز جهانی و هفته ملی تکریم و منزلت سالمندان

 

سالمندان، هدیه های ارزشمند الهی هستند که سال ها راه پیموده اند تا به ما رسیده اند. قدر این هدیه ها را بدانیم. 

 

سالمندان به عنوان سرچشمه محبت و حکمت و زنجیره پیوندهای خانوادگی در فامیل، عامل انتقال تجارب و سنت ها در جامعه، تبلور آداب و ارزش ها در فرهنگ ملی و مایه برکت و رحمت الهی در فرهنگ اسلامی شناخته می شوند. در عصر کنونی که به مدد پیشرفت شاخص های سلامتی و اجتماعی-رفاهی و بهبود کیفیت زندگی، میزان امیدِ زندگی افزایش یافته است، فرصتی فراهم آمده است تا بیشتر از گذشته، از وجود پربرکت شهروندان ارشد، بهره مند گردیم. شایسته است با تصویرسازی مثبت از دوران بازنشستگی و سالمندی و نیز توانمند سازی افراد جامعه در حوزه مهارت های فردی و اجتماعی، زمینه افزایش دوره کارآمدی و نقش آفرینی فعال سالمندان عزیز در بستر خانواده و جامعه را فراهم آوریم.

اینجانب ضمن گرامی داشت هفته تکریم و منزلت سالمندان، فرا رسیدن روز جهانی و ملی سالمند را که امسال با شعار افزایش تاب آوری و مشارکت زنان سالمند مزین شده،  خدمت تک تک پدران و بویژه مادران فرزانه ایرانی تبریک عرض نموده و آرزو می کنم در کمال آرامش و نشاط و با صحت و عافیت کامل در کنار خانواده، عمری طولانی را سپری نمایند.