رفتن به محتوای اصلی
x

تبریک مدیر شبکه به مناسبت هفته ملی جمعیت

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان برخوار در پیامی فرارسیدن  هفته ملی جمعیت ( 30-24 اردیبهشت ماه) را تبریک گفت.
ایشان ضمن قدردانی از زحمات تلاشگران عرصه سلامت در مراکز و پایگاه های سلامت و خانه های بهداشت، آغاز هفته ملی جمعیت با شعار «ایران جوان بمان» را تبریک گفت.
30 اردیبهشت مصادف با روز ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت از سوی مقام معظم رهبری به عنوان روز ملی جمعیت در تقویم رسمی کشور به ثبت رسیده است.
باتوجه به تبیین سیاست های جمعیتی که برای نخستین بار در تاریخ کشور صورت پذیرفته است، این مساله  به عنوان یک نقطه عطف در مباحث مهم جمعیت قلمداد می گردد. در همین راستا و با توجه به اهمیت فرهنگ سازی بحث جمعیت، باید بتوانیم بهره گیری مناسب را از روز ملی جمعیت  (30 اردیبهشت ماه ) داشته باشیم.
ارتقاء پویائی، بالندگی و جوانی جمعیت با افزایش نرخ باروری بیش از سطح جانشینی، رفع موانع ازدواج، تسهیل و ترویج تشکیل خانواده و افزایش فرزندآوری، کاهش سن ازدواج و حمایت از زوج های جوان و توانمندسازی آنان در تامین هزینه های زندگی از جمله سیاست های کلی جمعیت ابلاغ شده توسط مقام معظم رهبری است.
اینجانب ضمن تبریک این مناسبت به تمامی تلاشگران حوزه سلامت کشور به ویژه دست اندرکاران و حامیان حوزه سلامت شهرستان برخوار؛ از خداوند متعال موفقیت یکایک این عزیزان را خواستارم.