رفتن به محتوای اصلی
x

تبریک روز اورژانس 115

فرارسیدن سالروز تاسیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و روز فوریت های پزشکی و همزمانی آن با ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، بیش از پیش یادآور رشادتها و تلاش های شبانه روزی کارکنان خدوم اورژانس پیش بیمارستانی و فرصت مغتنمی است جهت تجلیل و قدردانی از زحمات خستگی ناپذیر شما مجاهدین و ناجیان زندگی.

براستی که خدمت به بیماران و نجات جان آنان فضیلتی است بس گرانبها که پروردگار متعال نصیب بندگان برگزیده خود می‌نماید و این سعادت را شما فرشتگان احیاگر اورژانس پیش‌بیمارستانی به دست آورده‌اید.

عزیزانی که در تمامی ایام هفته و در طول شبانه روز، در سرما و گرما در پایگاه های شهری و جاده ای در گستره و سیع استان به ارائه خدمت پرداخته و خالصانه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و هم اکنون نیز هم گام با راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در حال ایفای رسالت مقدس خویش و خدمت به مددجویان و زائرین آن حضرت می باشند و بی شک اجر این زحمات مجاهدانه در پیشگاه خداوند منان محفوظ خواهد بود.

از این رو ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارشمند و تلاش های شایسته تمامی مدافعان سلامت بویژه کادر محترم اورژانس پیش بیمارستانی، از درگاه خداوند متعال برای شما عزیزان توفیق و سلامتی روز افزون در راستای خدمت به مردم شریف این مرز و بوم مسئلت می نمایم