رفتن به محتوای اصلی
x

پیام تبریک دکتر حسن کمالی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان برخوار به مناسبت روز پزشک

  پیام تبریک دکتر حسن کمالی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان برخوار به مناسبت روز پزشک         

 "بسمه تعالی"

لايَستَغنِي أهلُ كُلِّ بَلَدٍ عَن . . . طَبيبٍ بَصيرٍ ثِقَةٍ ؛

" مردم هيچ شهرى از پزشكِ بصيرِ مورد اعتماد بى نياز نيستند." امام صادق (ع)


آنگاه که ذهن و اندیشه های پاک، تجربه و علم دست به کار شده و سلامت را بر دردمندان هدیه می‌کند، بی شک لبخند خداوند نیز پهنه گیتی را دربر می گیرد.

ویروس منحوس کرونا دیر بازی است که سایه غمگین التهاب را بر این سرزمین پراکنده است تنها رشادتهای کادر درمان و پزشکان متعهد است که امید طلوعی دیگر را به ارمغان آورده و رخت سلامتی و عافیت را بر مبتلایان پوشانده است، پزشکانی که در کارزار این ویروس مرگبار، خدمتی فراموش نشدنی را در دل تاریخ این دیار حک خواهند نمود.

 این اهتمام بی شائبه کادر درمان بر هیچ کس پوشیده نیست و ریشه کن شدن کرونا، با همراهی وفادارانه شما عزیزان خدمتگزار در آینده ای نه چندان دور، امیدیست که به جان و روان جامعه خسته و زخم خورده ی ایران ما، حیات میبخشد.

به پاس این همه کرامت و از خود گذشتگی، روز یکم شهریور، زاد روز حکیم بوعلی سینا، بزرگ دانشمند و طبیب برجسته نامدار ایرانی جهان اسلام و روز پزشک را بر تمامی طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی تلاشگر ایران اسلامی خصوصا پزشکان شاغل در شهرستان برخوار كه در بحران پاندمی ویروس کرونا در كسوت پر افتخار پزشكی در مصافی سخت و خستگی ناپذیر به خدمت خالق و مخلوق، مشغول هستید، تبریک عرض می‌نمايم .

 در پناه امن خداوند سلامت و سربلند باشید.